ponedeljek, 8. december 2008

Ležišče



Še preden smo dobili našega Longyja, smo seveda že nakupili vso potrebno opremo. O smotrnosti nakupljenih stvari bi se seveda dalo razpravljati.
Najprej bi seveda izpostavil ležišče, ki tako kot pri nas ljudeh, tudi pri kužkih verjetno igra kar pomembno vlogo. Če vprašate mene, je najpomembneje pri ležišču to, da se kuža v njem dobro počuti. Zanemarljivo ni tudi to, da ga lastnik kar najlaže čisti, kadar je to potrebno. Tu smo mi malce zgrešili, kajti na pogled krasna "posteljica" je bila za čiščenje obupna. Prali smo jo seveda v pralnem stroju, kar pri majhnem psu niti ni tak problem. Problem pa je bil, da so se dlake "zažrle" v blago in tudi ob največjih prošnjah niso hotele nazaj ven. Ker te zadeve niso ravno poceni (vsaj v ljubljanskih trgovinah), sem se s težavo odločil za nakup novega ležišča.
Na razstavi psičkov v Celju sem med raznimi prodajalci tozadevne opreme zagledal ponudnika zanimivih in (spet na pogled) obstojnih ležišč. Ker mi je bila všeč tudi barva, sem se zopet znebil denarja. Reklamacija nemogoča, prodajalec je bil Čeh (ali nekaj podobnega). Še danes sem prepričan, da to ni bil slab nakup, saj ima ležišče zadrgo, tako da je mogoče pred pranjem odstraniti polnilo. Je tudi iz dokaj obstojnega, nepremočljivega blaga (nič več), ki se do danes ni razbarvalo. Longyju je všeč (glej sliko). Tako zelo, da hoče včasih vanj skopati luknjo, kar se do danes že pozna na ta način , da je polnilo že nekoliko vidno. Vsakič ga kregamo, pa ga še vedno zagrabi, da bi praskal, sploh kadar je moker (po kopanju).
Vendar če me vprašate - če vidim še kdaj podobno ležišče, ga takoj kupim. Če primerjam ceno in kvaliteto s tistimi v trgovinah, ni kaj razmišljati.

Nekaj luksuznih ležišč si lahko ogledate na Luxury Dog Beds!

Ni komentarjev: